Thanks My Followers!

Wednesday 6 March 2013

Tempahan Nasi Lemak Area Penang

Assalammualaikun dan salam sejahtera. Saya mengambil tempahan nasi lemak untuk sekitar area Butterworth, Seberang Perai dan Pulau Pinang (Penang).

Nasi Lemak yang dijual adalah Nasi Lemak Sambal Sotong dan Nasi Lemak Ikan Bilis. Resepi yang digunakan adalah jenis tak kedekut bahan iaitu menggunakan banyak bawang seperti cara orang Penang slalu masak. Sotong kering dan bilis yang digunakan kualiti jenis baik dan sambal pekat sedang-sedang, kuah tak cair atau ceroi. Kuah tak terlalu pedas atau manis. Just nice... :)


Kalau nak order boleh email saya di fatimahdelicia(at)gmail.com dengan tajuk subject "Tempahan Nasi Lemak". Selepas email, saya akan beritahu mengenai pembayaran. Ingin diingatkan pembayaran hanya boleh dibuat melalui akaun Maybank. Maaf saya ada Maybank je....Berikut rupa nasi lemak untuk tempahan:



NASI LEMAK IKAN BILIS





NASI LEMAK SAMBAL SOTONG





UPCLOSE LOOK OF SAMBAL SOTONG!




NASI LEMAK YANG SUDAH DIBALUT


Kat mana nak ambil? atau Pickup point:

Taman Robina (Free of charge delivery)
Carrefour Seberang Jaya (Delivery charge is RM10)
Jeti Bahagian Mainland (Delivery charge is RM10)

InsyaAllah rasa sedap dan puas hati.
Freshly cook for every order.
Kalau nak order, please email me. Minimum order ialah 50 bungkus. 

Thank you~

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
    [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
    Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
    BBM INVITE:::[D8980E0B]

    ReplyDelete